tjenare bloggen!

Hej!
Julia heter jag, jag är tolv år ( fyller treton i januari)
jag her en foderhäst som heter Jumping Colorado. men han kallas oftast för Colle eller Colorado!
Sen rider jag även på tyresö ridskola. Men det känns inte lika roligt längre för min favvorit ponny, var tvungen att avlivas för nåra veckor sen...
Sen spelar jag innebandy också :D jag står i mål och har gjort i 3 år tror jag? det är iallafall ass kul! jag spelar med 98:orna och 97:orna. här i bloggen kommer jag skriva om allt och inget, känslor och min vardag! men nu ska jag hitta nån som kan fixa min design!
/J
Jaaaaag!
Världens finaste ängel! Elof<3
Och en över fina ponny som är kung över mitt hjärta! <3 Jumping Colorado!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0